Senior vs. Junior

بسم الله الرحمن الرحيم | السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Alhamdulillah berakhir sudah pertemuan antara senior UMK dgn junior PPKS UMK pada 13-15 mac 2014
 Ni malam last kami bergambar before bersurai utk xtiviti last utk esk 15/3/2014.. at the same time mlm ni kami sambut 3 org befday girl iaitu syue, aina n farhah..
 ni pula adalah sesi taklimat course di fakulti asas tani and fakulti sains bumi y terdpt d UMK
 tu sume abg senior UMK y kena "denda" dgn kami..atau boleh dikatakan kami telah merampas kuasa veto utk denda kami.. "bila microphone d tgn kita itu bermakna kita y berkuasa" tu apa y kawan ana bgtahu mse kiteorg rampas microphone dri senior.. =)
 and this is ketua program for this program.. hari last baru sy tahu yang abg akmal adalah ketua program..oh my.. i'm sorry..nampak sgt x alert..
 ukhwah kami antara satu sama lain kuat walaupun baru berjumpa

Kami dibahagikan kepada 7 kump. iaitu kump.Tarantula, Scorpion, Umang2 , Tenggiling, Anakonda, Katak, dan Iguana..
dan kumpulan Umang-umang telah menjadi juara tuk semua aktiviti..gambar kat atas tu gambar ahli kumpulan umang2 n fasi kumpulan. tapi ada member yang xde kat stu.. n sorry sebab gambar kabur skit..

Kami memohon seribu kemaafan utk segala kekurangan y ditunjukan..kami dah cuba memberi 100% komitmen dalam menjayakan program tersebut..
 Btw.. this program really awesome n enjoy..kami happy sgt time tu..

sume kenangan yang tercipta selama 3 hari 2 malam in sha Allah akan terpahat dalam memori..semoga dapat jumpa akak2 n abg2 senior kat UMK nnt... n semoga ukhwah yang terbina ini x akan putus..


"Ukhwah itu bagai seutas tasbih,ada awal ada penghujung. Dicipta untuk mengingatiNya,dibahagikan untuk cintaNya dan diratib untuk redhaNya"

semoga ukhwah kita berada dalam redha Illahi..
Ukhwah fillah abdan abada

Comments

Popular posts from this blog

PROGRAM ASASI SAINS UMK-MARA

Family Geosains UMK Kampus JELI

PROGRAM PERSEDIAAN KEUSAHAWANAN SAINS